rychlost IDE

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Prosinec 25 14:21:33 CET 2002

Dne st 25. prosinec 2002 13:10 jste napsal(a):

> Jenomze hlavni problem je v tom ze mi to dela na vsech PII pocitacich na
> kterych jsem to zkousel (asi 4). Ruzne rychle procesory
> (Celeron/200,PII/250/350), ruzne rychle pameti (podle benchmarku
> 70MB/s-160MB/s) a vysledky jsou temer stejne (14,9-15,5MB/s). Normalne bych
> se tomu taky nedivil ale tohle uz je podezrele. Zkusim se podivat na info o
> chipove sade, diky za tip. Podle me bude bottleneck nekde v integrovanem
> IDE radici. Vsude byly pokud vim intergovane radice typu 82371.

Čili stejná čipová sada - nebo odvozená + stejný řadič = stejné výsledky

> Ale kazdopadne by me zajimalo jestli ma nekdo zkusenosti s externim PCI
> radicem na podobnem stroji, jestli se da dosahnout vyssich prenosovych
> rychlosti.

Podle mě NE.
Prostě bude se používat stejná zběrnice PCI a dnes na novějších deskách je
stejně vše připojeno na pci.
Jediné zrychlení by mohlo být pokud by jste tam dal SCSI.
Vyznam to mělo pokud by ten řadič byl na ISA jako u mé 486ky kde jsem ISA
vyměnil za VLBUS a zrychlení bylo poznat.

|    e-mail soban na centrum.cz             |