rychlost IDE

vladia na zion.cz vladia na zion.cz
Čtvrtek Prosinec 26 01:10:45 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> Mam ABIT BP6, co je dvojprocesorovy Celeron, 440BX chipset,
> PIIX4 radic (82371, ale panbohvie ktory - lspci tvrdi 82371AB/EB/MB).
> Bez akehokolvek nastavovania mi dava udma2 a okolo 22 MB/s - merane
> popri inej cinnosti, ale zjavne vyssie ako 16 MB/s a v ramci
> predpokladanych hodnot pre ten disk - 40 GB IBM IC35L040AVER07-0.

Ja jsem to zkousel na 440BX/ZX/DX a 440LX, radic take 82371AB/EB/MB.

> Momentalne bezim vanilla 2.4.19, ale takto to prevadzkujem uz velmi
> dlho. config v pripade zaujmu poslem.
> Nemate nejake paranoidne jadro pausalne zakazujuce DMA?

Jadro je standardni 2.4.18 kernel z RH 8.0. Na jednom stroji jsem zkousel i
2.4.20 ale vysledky stejne. Udma je urcite zapnuto, pri bootu to u disku napise.
V proc je take videt ze je vse spravne nastaveno. Tedy alespon tvari se to tak.

Je Vam ale co zavidet ;-) BP6 jsem si vzdycky pral, ale kdyz byla na trhu tak
jsem na ni nemel a ted uz nejde sehnat.

Zdravi
Vlada
--
mailto:vladia na zion.cz    ICQ# 49709343    http://www.zion.cz/vladia/

I don't know why, but first C programs tend to look a lot worse than first
programs in any other language (maybe except for fortran, but then I suspect
all fortran programs look like `firsts'). -Olaf Kirch