HW pro X-terminál

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Prosinec 26 13:30:02 CET 2002

On Thu, 26 Dec 2002, Petr [iso-8859-2] (c)obáo wrote:

> Mám ECS K7S5A zalo3/4ená na SiS 735 a bez problému, Integrovaná sí<<ovka OK,
> Vypalování také OK ukazatel vyrovnávací pamiti kolísal pouze mezi 100-95%.
> Práce pod linuxem OK, pod win taky v pohodi.
> Pouze do ní musím koupit novou grafiku na agp (TNT2 Vanta 16MB na PCI) +
> vyminit pamiti za DDR místo SDRAM 133 které tam mám (údajni to brzdí). Athlon
> XP 1700+, HD 20G jenom 5000rpm.

Vsak ja jsem nezatracoval ECS desky, pouze jsem psal, ze k nim mam silne
negativni postoj, podle zkusenosti. Typy desek muzu zjistit, o kterych
jsem psal. Mohl bych sepsat i seznam vsech karet, ktere byly pripojeny,
pouzivany software, ale to by sem jiz jaksi nepatrilo.

Z teto zkusenosti (a jim podobnym) se drzim hesla 'nejsem tako bohaty,
abych si mohl kupovat levne veci'. Ovsem nemyslim to tak, ze co ma
proslulou znacku je vzdy nejlepsi, protoze to neni vzdy pravda.

<vtip>Mozna jsem mel smulu na tri desky ze tri, mozna mate vy stesti
:).</vtip>

--
 Jan Oppolzer
 Email: oppolzer na pluto.pslib.cz