HW pro X-terminál

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Prosinec 26 13:43:04 CET 2002

On Thu, 26 Dec 2002, Jan Oppolzer wrote:

> Z teto zkusenosti (a jim podobnym) se drzim hesla 'nejsem tako bohaty,
> abych si mohl kupovat levne veci'. Ovsem nemyslim to tak, ze co ma
> proslulou znacku je vzdy nejlepsi, protoze to neni vzdy pravda.

Jojo, pred ?3? rokama jsem si kupoval znackovou naslapanou desku, stala
mne cca 6 tisic. Ted uz temer rok lezi mezi ostatnim srotem, protoze jaksi
HW starne tak rychle, ze Slot do ktereho se daval procesor jiz
neexistuje. A uprimne, rozhodne lip se mi kouka na srot, ktery me kdysi
stal dva tisice nez na srot kterej me stal 6 tisic - obzvlast kdyz dnes
neni na MB co zkazit. Kdyz se na ten board podivas, tak tam je jeden
brouk, patice pro procesor a ramky a par konektoru... na tom podle me
nemuze nic zkazit ani ECS...

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..