Kompilace driveru

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Čtvrtek Prosinec 26 14:49:50 CET 2002

Jiri Petrlik wrote:

>Zdravim,
>mam problem pri kompilaci ovladace pro sitovou kartu. Delam neco takoveho
>vubec poprve. Pokousim se o to timto prikazem: make Makefile, bohuzel mi to

Nestacilo by dat pouze make? Je to makefile nebo Makefile? Pokud se
nepletu tak by melo byt make -f Makefile nebo pouze make.
Delate to jako root a pokud ne, mate jaka prava na Makefile? Existuje
vubec Makefile - pokud ne mel by tam byt script configure, ktery Vam ten
Makefile vygeneruje. To je vse co me tak napada.

Duda