Kompilace driveru

Jiri Petrlik jiripetrlik na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 26 19:14:19 CET 2002

Jedna se o soubor Makefile, nastavil jsem u nej prava rwx. Napisu-li make -f
Makefile vypise mi to: Makefile:8: CONFIG: No such file or directory
make: *** No rule to make target `CONFIG'.  Stop.
stejne tak pokud napisu pouze make. Jedna se o driver, stazeny z adresy
www.edimax.com.tw a je pro sitovku EN-5200PLT.

Jiri Petrlik