HW pro X-terminál

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Prosinec 26 14:50:09 CET 2002

On Thu, Dec 26, 2002 at 01:43:04PM +0100, Tomas Valousek wrote:

> stal dva tisice nez na srot kterej me stal 6 tisic - obzvlast kdyz dnes
> neni na MB co zkazit. Kdyz se na ten board podivas, tak tam je jeden
> brouk, patice pro procesor a ramky a par konektoru... na tom podle me
> nemuze nic zkazit ani ECS...

Nesdílím váš optimismus... Nemyslím tím zmínku o ECS (s těmi nemám
zkušenosti - pozitivní ani negativní), spíše to obecné tvrzení, že
na MB není co zkazit. Už v otázkách rozvržení prvků na desce
a přesnosti rozložení otvorů by se našlo příkladů víc než dost...
A stává se to i solidním výrobcům - jakkoli na Abit nedám dopustit,
dostávají mne tím, že u všech svých desek mají opačně naklíčovaný
konektor pro disketovou jednotku.

                                                    Michal Kubeček