HW pro X-terminál

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Prosinec 26 14:21:09 CET 2002

On Thu, 26 Dec 2002, Tomas Valousek wrote:

> Jojo, pred ?3? rokama jsem si kupoval znackovou naslapanou desku, stala
> mne cca 6 tisic. Ted uz temer rok lezi mezi ostatnim srotem, protoze jaksi
> HW starne tak rychle, ze Slot do ktereho se daval procesor jiz
> neexistuje. A uprimne, rozhodne lip se mi kouka na srot, ktery me kdysi
> stal dva tisice nez na srot kterej me stal 6 tisic - obzvlast kdyz dnes
> neni na MB co zkazit. Kdyz se na ten board podivas, tak tam je jeden
> brouk, patice pro procesor a ramky a par konektoru... na tom podle me
> nemuze nic zkazit ani ECS...

Vsak jsem nerikal nic o tom, ze cim drazsi a cim znamejsi znacka, tim
lepsi. Psal jsem -- Ovsem nemyslim to tak, ze co ma proslulou znacku je
vzdy nejlepsi, protoze to neni vzdy pravda. -- A mimochodem koupit desku
za 6tis. a za rok ji vyhodit? Proc? Koupim pocitac na takovy urovni, aby
vydrzel par let ne? Ja mam desku Abit KT133 (stala 5600,- pred dvouma
rokama, to se k tem 6ti tisicum dost blizi a nemam duvod ji vyhazovat).
Jestli sis koupil desku za 6tis na rok, tak to je blbost. Nenapada me ale
duvod, proc bych mel rok po koupi noveho pocitace myslet na upgrade? Radsi
si chvili s koupi novyho pocitace pockam a koupim, co mi chvili vydrzi
(pr. nekoupil bych dneska Celerona na 600MHz - samozrejme, ze zalezi na
tom, kam ten pocitac nasadim.. napr. tatoj na ucetnictvi staci P133 -
stacil by i horsi). Ja mam pocitac dva roky (Duron 700MHz, 256MB SDRAM
PC133, GeForce2 MX400, ..) a nemam duvod upgradovat - mozna to je tim, ze
nehraju hry a proto nepotrebuju kazdy rok kupovat novej
pocitac/komponenty.

Mozna sem muj prispevek az tak nepatril, vzhledem k tomu, ze slo o HW na
terminal, ale z toho duvodu jsem ve svem prispevku nepsal nic ve stylu
nekupujte desky ECS. Psal jsem jen, jaky s nimi mam zkusenosti.

--
 Jan Oppolzer
 Email: oppolzer na pluto.pslib.cz