Apache + SSL

Maštalíř Jan Jan.Mastalir na csc.cz
Pátek Prosinec 27 10:36:51 CET 2002

Podívejte se do dokumentace k Apache-SSL, je to tam přímo ve FAQ. Lze to
udělat tak, že spustíte dva démony, jednoho HTTP na portu 80, druhého
HTTPS na portu 443. Druhá varianta je, že přeložíte jen jednoho s podporou
SSL a ten bude poslouchat na portu 80 bez SSL a na portu 443 se SSL (přes
mechanismus virtuálních serverů). Příklad konfigurace najdete na

  http://apache-ssl.gin.cz/httpd.conf.example

Pokud nepotřebujete rozdílné verze Apache (nebo třeba rozdílné verze
nebo instalace PHP), je vhodnější druhá varianta.

Toto jsem také našel a zkouším ten druhý způsob ale nějak mi to nefachčí mám dva virtuální servery ale oba mi naslouchají pouze na jak na 443 tak na 80. Nevím možná mám něco špatně ještě budu zkoušet každopádně díky za odpověď.
JM