Apache + SSL

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Prosinec 27 11:02:11 CET 2002

On Fri, Dec 27, 2002 at 10:36:51AM +0100, Maštalíř Jan wrote:

> Toto jsem také našel a zkouším ten druhý způsob ale nějak mi to nefachčí
> mám dva virtuální servery ale oba mi naslouchají pouze na jak na 443 tak
> na 80. Nevím možná mám něco špatně ještě budu zkoušet každopádně díky za
> odpověď.

Teď jsem trochu zmaten. Měl jsem za to, že vaším cílem je, aby Apache
fungoval na téže IP adrese na portu 80 jako HTTP server a na portu 443
jako HTTPS server. Pokud potřebujete něco složitějšího, napište přesně,
jak byste to potřeboval.

Nesmíte zapomenout na uvedení portu v direktivě VirtualHost:

<VirtualHost 10.11.12.13:80>
SSLDisable
</VirtualHost>

<VirtualHost 10.11.12.13:443>
</VirtualHost>

Problém může být také v tom, že SSL se nedá dost dobře kombinovat s name
based virtual hosty. V tomto případě je totiž informace o tom, který
virtual host se má použít, uvedena v hlavičce requestu a to už je pozdě.

                                                          Michal Kubeček