lirc a prepinan oken v KDE

Jiri Caha xthovt na seznam.cz
Pátek Prosinec 27 16:12:00 CET 2002

dobry den,
  po dlouhe dobe se mi podarilo zprovoznit lirc, kdyz jsem si jej vsak zacal konfigurovat k obrazu svemu narazil jsem na problem:
 chtel bych, aby mi po stisku klavesy prepinal na urcitou obrazovku (virtualni), pripadne i na urcite okno.
zkousel jsem v konfiguraku napsat:

begin
  prog = irxevent
  button = VCR_2
  config = Key Meta_L-Insert CurrentWindow
end

kde Meta_L a Insert je u mne klavesova zkratka pro skok na prvni obrazovku, a VCR_2 tlacitko na ovladaci.
Nejen, ze mi to nefunguje, ale rovnez bych to nerad delal prez klavesove zkratky (ty by se mohli casto menit). A s prepinanim na urcite okna jsem ani nehnul.

  Diky za radu

  Jiri Caha
xthovt na seznam.cz