nefunkcni speaker v KDE

Jiri Caha xthovt na seznam.cz
Pátek Prosinec 27 16:27:35 CET 2002

Dobry den,
mam mensi problem se speakerem:
po prechodu na KDE se mi prestal ozivat speaker. Drive jsem pouzival RH7.3 a blackbox, po nainstalovani RH8.0 jsem zacal pouzivat KDE3, a po nejake dobe mi prestal fungovat speaker. Nemohu prijit kde co zapnout/vypnout, proste nejede
$xset q|grep bell
  bell percent:  100    bell pitch:  400    bell duration:  100
Podobna vec se stala i znamemu (po prechodu tez na RH8.0), ktery to resil postupnym nahrazovanim konfiguracnich souboru ze stare zalohy (vzdy nahradil polovinu souboru a spustil KDE, if fungoval then ctvtinu nahradil zpet ....) az se mu podarilo speaker rozchodit (bohuzel si nepamatuje ktery soubor to byl). Nevite nekdo jak to resit jinak, nebo cim by to mohlo byt??

  Diky

  Jiri Caha
xthovt na seznam.cz