neda sa instalovat

xyzz na zoznam.sk xyzz na zoznam.sk
Pátek Prosinec 27 16:47:45 CET 2002

Zdravíčko...

  nedavno mi zmrzlo pri spustani kde ked nacitaval periferie -> kedze
  som lama skusil som vyhadzat nepotrebne periferie (modem, sietovku,
  zvuk) - nepomohlo

  V zufalstve som sa rozhodol ze to preinstalujem (u mna standardny
  postum riesenia problemov :)). Nabootoval som rh7.3 a vsetko islo v
  poriadku az po rozdelenie diskovych oddielov. Po zadani akejkolvek
  moznosti (auto, diskdruid, fdisk) instalacia zamrzla.

  cd som cistil o 106 -> nepomohlo (to cd som doteraz normalne
  pouzival, nema ani skrabanec)
  mechaniku o 107 -> nepomohlo (cd-r)
  zmenil som mechaniku -> nepomohlo (dvd-rom/cd-rw)
  zmenil som monitor :) -> blbost - nepomohlo
  zmenil som poziciu ramky...

  na disku niesu chybne sektory

  prosim zufale o pomoc

  vopred dik

[ To: linux | From: Michal Ingeli <xyzz na hladat.sk> | gg: 1105371 ]
[ Linux: RH 7.3 | Kernel: 2.4.18-3 | Grub | ext3 | AMD-K6(3D)300 128MB RAM ]