palirna LiteON

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Prosinec 28 11:03:07 CET 2002

Zdravim,

,+---[ Dne pá 27. prosinec 2002 13:42 Michal Krause napsal(a) ]---+'
|  On 27/12/2002, Pohoda wrote:
|  > Jeste jednou diky a kdyby snad nekdo vedel neco o tom smart-x...
|  u toho stroje, takze nevim presnou verzi) mi s parametrem -v pri paleni
|  oznamil, ze mam CD-RW s takovymi a takovymi parametry a maximalni
|  rychlost paleni (resp. prepisu) tam myslim byla take. Cely ten blok
|  informaci mel nadpis "ATIP info from disk". Jestli se tim ale cdrecord
|  umi ridit, to netusim.

cdrecord umí pomocí 2 parametrů vypsání informací, a to

o vloženém CD: cdrecord -atip

o mechanice: cdrecord -prcap

Ale nevím, jakou to má souvislost s rychlostí čtení :)))

S pozdravy Pavel
--

if (!takhle_tomu_u_nas_nadavame||!(*takhle_tomu_u_nas_nadavame))return NULL;
pole_vole=mem_alloc(sizeof(long));

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]--------------------------
-> no!future consulting :       http://www.nofuture.cz
-> cetoraz homepage :          http://www.cetoraz.info