palirna LiteON

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Prosinec 29 22:07:23 CET 2002

On 28/12/2002, Pavel XPJ Jisl wrote:

> cdrecord umí pomocí 2 parametrů vypsání informací, a to
>
> o vloženém CD: cdrecord -atip
>
> o mechanice: cdrecord -prcap
>
> Ale nevím, jakou to má souvislost s rychlostí čtení :)))

To take nevim, ale ja jsem odpovidal na nasledujici cast puvodniho
dotazu:

	Jeste bych se rad optal, zda ma nekdo zkusenosti pod Linuxem
	s fci SMART-X coz je honosny nazev pro rozpoznavani max.
	rychlosti zapisu na CD dle jeho barviva apod. V XCDRoast jsme
	zadnou podporu nenasel :-( Obstarava to nejaka nizsi utilita...?

:)

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka