Podivuhodne prihody se sambou.

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Sobota Prosinec 28 23:11:59 CET 2002

Mohu potvrdit, že se mi něco takového též stává. Zejména ve složkách,
které obsahují přes 200 souborů.

Předpokládal jsem, že se zřejmě jedná o problém se smbfs. Jenže pak jsem
na tom stroji s WinNT5 (chcete-li Win2000) něco kompiloval a kompilátor
se zastavil a hlásil chybu v jednom ze zdrojáků. Zkontroloval jsem jej a
nic chybného nenašel. Tak jsem kompilaci pustil znovu a najednou již bylo
všechno v pořádku. Nevím, ale asi ten systém občas přečte něco "jinak"...
Přitom ten stroj funguje víceméně spolehlivě.

Slávek.