Windows mail client + GPG

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Sobota Prosinec 28 23:11:59 CET 2002

Jednou jsem v Utlouku Express zkoušel doplněk oegpg. Rozumně se s ním
integroval (ovládal se ikonami, které tam již k tomu účelu jsou).

Byl jsem s ním docela spokojený, až na jednu zásadní drobnost - ke
kontrole podpisu nedochází na originálu zprávy, ale až po převedení
zprávy do znakové sady, ve kterém je zobrazována - tedy CP1250. Díky tomu
je u zpráv, ve kterých se v textu nachází š, ž, ť, apod., podpis označen
jako chybný. Stejným problémem se znakovou sadou trpí i PGP, jehož
integrace navíc není tak těsná.

Druhým nedostatkem bylo, že jsem nenašel grafické rozhraní pro obsluhu
"klíčenky". Ale je možné, že v tomto se již situace změnila.

Slávek.