palirna LiteON

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Prosinec 29 23:16:09 CET 2002

Michal Krause wrote:

> Nevim, jestli je to ono, ale cdrecord z Debianu 3.0 (nesedim ted bohuzel
> u toho stroje, takze nevim presnou verzi) mi s parametrem -v pri paleni
> oznamil, ze mam CD-RW s takovymi a takovymi parametry a maximalni
> rychlost paleni (resp. prepisu) tam myslim byla take. Cely ten blok
> informaci mel nadpis "ATIP info from disk". Jestli se tim ale cdrecord
> umi ridit, to netusim.

ja mam v konfiguraci cdrecordu (pro ponekud starsi NEC) CDR_SPEED=12 a
cdrecord to bere jako maximalni rychlost, kterou chci palit. pro
"pomalejsi" (zpravidla CD-RW) disky se automaticky zvoli odpovidajici
nizsi rychlost, je ale mozne pomoci nejakeho doplnujiciho parametru
vynutit i vyssi rychlost mimo specifikace media.

--
Jindrich Makovicka