Iconv a znaky mimo kodovani - bug?

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Neděle Prosinec 29 12:10:38 CET 2002

Nedávno jsem byl zaskočen podobným - recode. Bez chybových hlášení soubor
převedlo, ale část "snědlo". Když jsem mu předhazoval jednotlivé řádky
(shell - while+read), tak k žádnému problému nedošlo. Jednotlivé řádky
nebyly nijak dlouhé ani zvláštní (sql příkazy). Také jsem se zatím
nedostal k tomu, abych zjišťoval, kde je problém...

Slávek.