Iconv a znaky mimo kodovani - bug?

Úterý Prosinec 31 18:45:43 CET 2002

On Sun, 29 Dec 2002, Slavek Banko wrote:

> Nedávno jsem byl zaskočen podobným - recode. Bez chybových hlášení soubor
> převedlo, ale část "snědlo". Když jsem mu předhazoval jednotlivé řádky
> (shell - while+read), tak k žádnému problému nedošlo. Jednotlivé řádky
> nebyly nijak dlouhé ani zvláštní (sql příkazy). Také jsem se zatím
> nedostal k tomu, abych zjišťoval, kde je problém...

Neco podobneho jsem uz videl. Detaily si nepamatuju, ale pointa byla
v tom, ze kdyz se do daneho programu cpal vstup maximalni moznou
rychlosti, tak se to nedeterministicky dostavalo do stavu, kdy se na
nekde (asi na vystupu) zcela naplnily buffery, kterazto zridka se
vyskytujici situace byla chybne osetrena a cast dat byla presmerovana
do nejblizsi cerne diry.