zvukovka_sb_live_5+1

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Prosinec 30 11:55:55 CET 2002

Petr Vanek wrote:
> prestal mi ale hrat gaim...musim ale zkusit upgradnout, motna je to
> verzi...vse ostatni mi hraje, tedy krome midi, vite nekdo, jak je u teto
> karty zapnout bez rekompilace?

Nejakou dobu jsem v tom hrabal a dosel jsem k nazoru, ze v dnesni dobe
se MIDI v Linuxu nedohrabete. Nevim, jak je to s jadernym ovladacem,
ale ovladace z sourceforge to neumi. ALSA by to teoreticky v nektere z
novych verzi umet mela, ale pisou tam, ze to obcas ztraci notu. Mne se
to rozjet nepodarilo vubec. Pokud ma nekdo jine zkusenosti, at se
prosim podeli, taky by mne to zajimalo.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz