zvukovka_sb_live_5+1

Štěpán Komárek skomarek na tiscali.cz
Pondělí Prosinec 30 18:34:58 CET 2002

> Nejakou dobu jsem v tom hrabal a dosel jsem k nazoru, ze v dnesni
> dobe se MIDI v Linuxu nedohrabete. Nevim, jak je to s jadernym
> ovladacem, ale ovladace z sourceforge to neumi. ALSA by to teoreticky
> v nektere z novych verzi umet mela, ale pisou tam, ze to obcas ztraci
> notu. Mne se to rozjet nepodarilo vubec. Pokud ma nekdo jine
> zkusenosti, at se prosim podeli, taky by mne to zajimalo.

Dá se to obejít pomocí wavetable syntetizéru. Jedná se o program
timidity. Konfigurace ale není zrovna intuitivní a také jsem stahoval
soubor s opravami jednotlivých nástrojů. Od té doby mě ale již MIDI
funguje dobře. Použití tohoto programu je dobře popsána v uživatelské
příručce SuSE Linuxu 8.1.

--

Štěpán Komárek