SSL a VirtualHosts

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Prosinec 30 14:21:44 CET 2002

On Mon, 30 Dec 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	IMHO korektne ne, ostatne, premyslejte k cemu ten certifikat vlastne
> slouzi a co chcete - nezda se Vam v tom nesoulad?

Jedna se o informacni system, ktery bezi na jednom stroji. IS vyuziva vice
firem, proto jsem "vymyslel", ze kazda firma bude mit adresu
https://nazevfirmy.is.domena.cz
Cilem tedy je abych nemusel pro kazdou novou firmu vystavovat zvlast
certifikat a zvlast delat zaznam do konfigurace Apache (a nasledne ho
restartovat/reloadovat).

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..