SSL a VirtualHosts

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Prosinec 30 19:56:07 CET 2002

Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> writes:

> Hmm... tak nevim, ale pripade, ze vsechny virtualni stroje
> v domene is.firma.xx budou obsluhovany jednim strojem mi prijde,
> ze je to celkem jedno, ne?
>
> Nebo mi neco duleziteho unika?

Nemate jistotu, ze kdyz komunikujete s aa.is.firma.xx, tak to vlastne neni
bb.is.firma.xx a data, ktere vam posila jsou ty spravna.  Pokud to dotycny
nasledne chce nabizet jako komercni reseni na sobe nezavislym subjektum,
tak by si to urcite zaslouzilo vlastni certifikaty, ale nevim jestli to
neni trochu overkill...  a pro tohle reseni je to vlastne jedno, protoze co
se tyce isolace, tak by si to zaslouzilo nejenom vlastni certifikaty a
vlastni IPcka, ale i oddelene processy apache, a to nejlepe na oddelenych
unixech, aby si navzajem nemohly sahat do dat...  ale jak rikam, pripada mi
to trochu jako jit s kanonem na komara...  jiste tohle reseni neni uplne
koser, ale v zavislosti na pozadavcich to takto muze postacovat.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6