zvukovka_sb_live_5+1

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Prosinec 30 22:40:31 CET 2002

Štěpán Komárek wrote:
> Dá se to obejít pomocí wavetable syntetizéru. Jedná se o program
> timidity. Konfigurace ale není zrovna intuitivní a také jsem stahoval
> soubor s opravami jednotlivých nástrojů. Od té doby mě ale již MIDI
> funguje dobře. Použití tohoto programu je dobře popsána v uživatelské
> příručce SuSE Linuxu 8.1.

Jo, o tom vim, ale podle zkusenosti ma timidity jednu podstatnou
chybku - ma zpozdeni. Kdyz hrajete mid soubor, tak je to jedno, horsi
je, kdyz se snazite hrat na nejake "skoroklavesy". Potom se vam
zatracene projevi, ze zvuk neni hned po stisku klavesy, ale az za
nejaky podstatny zlomek sekundy pozdeji.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz