Protokoly na autentifikaciu a fileserver

Pátek Únor 1 02:28:05 CET 2002

On Thu, 31 Jan 2002, Peter Surda wrote:

> Potrebujem aby mi niekto s konkretnymi skusenostami poradil, aky protokol na
> autentifikaciu a zverejnovanie houmadresarov mam pouzivat. Bude to mixovana
  ^^^^^^^^^^^^^ grrrrrrr

> - NFS -> neexistujuca bezpecnost

To neni tak uplne pravda. Existuje "secure RPC", nad kterym muze behat
NFS (i NIS) a ktere umi sifrovat a podepisovat. Jedina chyba je, ze i na
domaci platforme -- Solarisu -- je to videt tak casto jako snehulak
v lete.

Nicmene jak bych doporucil sve oblibene AFS (+Kerberos).