upgrade free86

drak na comdes.cz drak na comdes.cz
Pátek Únor 1 02:37:57 CET 2002

Mam kartu nVidia TNT2 (32) a pouzival jsem open ovladace, ktere jsem mel
v distribuci. Potom jsem si nainstaloval ovladace od nvidie a k udrzeni
stability jsem nastavil v XF86Config NvAGP na hodnotu 1. Pomohlo to
(trochu, cas od casu se mi xserver 'restartoval' a nebo v horsim uplne
zatuhnul) a tak jsem se rozhodl upgradovat xfree86 z 4.0.3 na 4.2.0. Vse
jsem provedl presne podle navodu (na strankach SuSE) a ted se nestacim
divit :(

Chtel jsem spustit mplayer, xmms -- oboje nema libXxf86dga.so.1 (balik
xshared), ale v novem baliku to neni a pouhe prekopirovani ze stareho
nepomaha.

Neco podobneho mi to hlasi i pro spusteni xawtv - ale to hleda prozmenu
libXv.so.1

Nevite nekdo, jak dodat pokud mozno ciste takovehle sdilene knihovny?
Upgrade musim udelat kvuli tem driverum...

Diky za kazdou radu
PaD