Format Reply

Pátek Únor 1 03:00:32 CET 2002

On Thu, 31 Jan 2002, Matej Cepl wrote:

> Pokud se nemýlím (a kromě mě ještě ESR v Jargon file) tak tohle
> je zavedený úzus, ale opačné řešení (viz. např. Outlook) není
> proti žádné výslovně psané normě. Jenom tím prozradíte, že nejte
> ,,jeden z nás``.

Ne, proti norme to neni. Akorat proti zdravemu rozumu. ;)

Outlookovy styl vylozene navadi lidi k tomu, aby okopirovali cely puvodni
dopis a na zacatek pripsali odpoved (nejlepe jedno slovo). Vysledkem je
pak to, ze pri delsi diskusi je kazdy dopis tvoren z prevazne miry
strudlem 15 starych a vuci tomu, co chce rict pisatel, zcela irelevantnich
zprav, ktere navic nikdo necte, protoze listovat dolu, abych nasel otazku
a pak se vracet nahoru, abych k ni videl odpoved, neni zrovna prirozeny
postup.