Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Pátek Únor 1 09:09:10 CET 2002

Tahle odpoved se mi od zacatku nezdala. Pokud vyberete do pocitace
komponenty, o kterych vite, ze na nich chodi Linux bez problemu a
instalace si je automaticky najde a nakonfiguruje. Pak instalace Windows
i instalace Linuxu je stejne jednoducha, neni nutny dalsi zasah
instalatora. O jakou polozku byste pak zvysil cenu takoveho pocitace ?

PS. Pokud koupite napr. grafickou kartu, ktera neni v Linuxu primo
podporovana, pak se nedivte, ze nad instalaci takoveho kompu stravite
tyden a ve windows dve hodiny.

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer