Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Únor 1 09:33:34 CET 2002

OK, cvezmu zakladni instalaci, stravim na ni rekneme 2 hodiny.
Pak bude par dalsich veci, jako zvukovka, video (bavime se o pocitaci na
doma), firewall (bude se prece jednat o pocitac s modemem), a par dalsich
veci se jeste najde.
Celkem odhaduji praci na 4-5 hodin, pokud si zakaznik nadiktuje nektere
dalsi veci muze byrt i vice.
Pri hodinove sazbe 500 Kc se dostavam na zaklad 2-2,5kKc.

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com