Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Únor 1 09:22:23 CET 2002

On 31 Jan 2002, Jiri Chaloupka wrote:

> Ale o tom prece byla ta odpoved - pokud by to provadeli, pocitac s
> linuxem by stal tolik co pocitac s licencovanymi windows. Proto to asi
> seriozne nikdo nedela, jelikoz neni poptavka - ci je velmi mala.

No a co, tak by stal tolik. Ale mel bych zaruku, ze hadrware bude bez
problemu. To za nejakou tisicovku taky stoji, zvlast, kdyz kupuju vic
pocitacu najednou. Ja nejsem zadny obchodnik, ale myslim si, ze pokud ma
firma rozumne vedeni, rozhoduje se pri jednorazovych nakupech hlavne podle
osvedcenosti, zaruk, doporuceni... a takovych veci, ne jen podle ceny.
Z ceho asi ziji Sunove, IBM, a dalsi. Jsou to vyhozene penize? Jasne, ze
ze zacatku se zakaznici asi moc nepohrnou, nez si zvyknou...

--
Zdravi Jaroslav Honsa.