Jsou jeste Mironet Linux-friendly ?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Únor 1 09:34:36 CET 2002

Firma mozna, ale ne domaci uzivatel typu BFU (o tom tusim byla rec).
Na druhou stranu pokud prijde stroj do firmy, vetsina spravcu si ho stejne
radeji preinstaluje.
Kdyz jsem kdysi delal spravce v DP v Praze, meli jsme ze zacatku na pocitac,
ktery prisel jako novy, 2 dny prace. Postupem casu se potrebny cas redukoval
na cca 1/2 dne (to byly win9x - os, sitova verze office, klienti pro
programy, ktere byly treba pro specifickou praci - cca 1/2 - 2/3 uzivatelu
neco mela, pak jeste nastaveni skupiove politiky, ...)
Pro firmu dulezite, a zadny dodavatel Vam to neudela, alespon za male
penize, protoze to jsou veci specificke pro kazdou firmu.

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com