ANNOUNCE: Linux na desktopu

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Únor 1 09:47:57 CET 2002

> Velmi prima sajt. Chtelo by to ale pridat stranecku moznosti jak si
> klikacim
> zpusobem upravit vzhled desktopu. Ja pouzivam KDE, takze nevim, jak a
> zdali
> to vubec v GNOME lze.
>
> Dalsi, co bych mona doporucil, je pridat stranku z KOrganizerem, iCalem,
> PIMem, karmem a vubec dalsimi planovaci casu. Nech vedia, ze sa nebojime.
> --
> Oto 'tapik' Buchta

Videl jsem to jiz pred casem a sam jsem na tom s linuxem vs. desktop podobne
s tim rozdilem, ze jako WM pouzivam WindowMaker. Mohu (byl by zajem) do
rubriky media pripojit screeshot xawtv a radia i s popisem a do rubriky
grafika screenshot grafickeho rozhrani pro ovladani scanneru. To aby byl
vycet moznosti linuxoveho desktopu kompletni.

V tento souvislosti me prave zarazi obcasne vypady proti linuxu na desktopu,
jako ze se linux na toto nehodi nebo ze jeste neni zraly na takove nasazeni.
Takovych skeptiku se najde dost.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz