ANNOUNCE: Linux na desktopu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Únor 1 20:09:24 CET 2002

Josef Vogeltanz wrote/napsal:

: Videl jsem to jiz pred casem a sam jsem na tom s linuxem vs. desktop podobne
: s tim rozdilem, ze jako WM pouzivam WindowMaker. Mohu (byl by zajem) do
: rubriky media pripojit screeshot xawtv a radia i s popisem a do rubriky
: grafika screenshot grafickeho rozhrani pro ovladani scanneru. To aby byl
: vycet moznosti linuxoveho desktopu kompletni.
:
: V tento souvislosti me prave zarazi obcasne vypady proti linuxu na desktopu,
: jako ze se linux na toto nehodi nebo ze jeste neni zraly na takove nasazeni.
: Takovych skeptiku se najde dost.

     Problém desktopu je v tom, že téměř každý si zvykl na vlastní
nastavení, které mu výborně vyhovuje, založené na různých řešením
(můj počítač je hustý mix z gnome, KDE, fvwm a několika vlastních
udělátek - konfigurace trvala dohromady cca týden) a bude ho prosazovat.
A vysvětlovat komukoliv jinému svoje řešení a ovládání je na dost dlouho.

     Windowsy jsou sice furt stejně nepřítulné, ale nemění se - když si
sednu k jinému počítači, tak tam bude téměř to samé. Jestli to nebude
taky ten problém.

S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--