pomoc - trochu jiny pohled

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Pátek Únor 1 09:54:12 CET 2002

kraus na caa.cz (Pavel Kraus) writes:

> On 1 Feb 02, at 9:44, thus spake Karel Zak:

> No, ja jsem slysel, ze Pascal byl navrhovan tak, aby vynucoval urcite
> programatorske navyky, jako psani prehledneho a strukturovaneho kodu.

Z vlastni zkusenosti vim, ze je to prave presne naopak...  Ccko sice
umoznuje psat osklivy kod, ale stejne tak osklivy kod napisete v Pascalu, a
bohuzel z Pascalu jsou lidi schopni pritahnout si dost spatne navyky.

O.

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6