nebootuje mi linux

Pmnhj na metro.dp-praha.cz Pmnhj na metro.dp-praha.cz
Pátek Únor 1 10:09:12 CET 2002

> s motherboardem totato 56?svae (vubec si uz nepamutuju to oznaceni,
> kazdopadne to bylo pro pentia do 266 nebo 300 MHz do socket7) mi pocitac
> bez zapojene disketove mechaniky VUBEC nenaskocil. Vzhledem k tomu co sou
> Tomata za smejdy mne u nich nemuze nic preqapit. Vyzkousejte:
> 1) v biosu vyhodit disketovku
> 2) nastavit bootovani z disku a odnikad jinad.
> 3) vytahnout disketovku a vyzkouset...
>
> BTW: co to je za board,procesor,bios etc.
> BTW2: v linuxu bych chybu tentokrat nehledal (a to se ho nechci nejak
> zastavat :-)

	Vcera jsem musel na navstevu a tak jsem se nepodival, kazdopadne se
jedna o 486, kde bios nema jiny boot naz C/A a A/C - disketovku jsem chtel
odpojit jen docasne, protoze ji potrebuji jinde, zatim tam necham ten PTSDOS
- bootuje normalne a az se k tomu dostanu, tak se to pokusim vyresit - podam
zpravu v cem byl problem.
	S pranim vseho dobreho Vrba