pomoc - trochu jiny pohled

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Únor 1 22:25:38 CET 2002

> mala poznamka. Problem nebyl v OS windows, ale v outlooku. Nespojujte OS
> a aplikaci. Pod Win existuji i jine mailovaci systemy, hold ste mel
> vybrat mailovaciho klienta lepe odpovidajciho uzivatelce a ne pouzit ten
> defaultni.
>
> P.S.: Jen Vam ukazuju jak je vsechno relativni. Osobne taky Outlook
> nesnasim ale s Pagasus Mailem sem velmi spokojen a teke bych rek  ze je
> Mutu blize.

Souhlasím. Pegasa jsem měl na Windowsech dva roky a byl jsem
s ním spokojen. Ten Outlook už tam měla. Kdybych tenkrat věděl,
jaké s ním bude mít potíže, už by tam toho Pegasa měla. V tuto
chvíli už trochu mailovat umí a navíc důvod, proč to měla umět,
už také pominul. Už se nebudu obtěžovat, mám jen jedny nervy :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz