pomoc - trochu jiny pohled

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na infos.cz
Pátek Únor 1 11:18:03 CET 2002

>No, ja jsem slysel, ze Pascal byl navrhovan tak, aby vynucoval urcite
>programatorske navyky, jako psani prehledneho a strukturovaneho kodu.

Pascal je navržen Wirthem jako jazyk pro naučení se správných návyků
programování. Samotného Wirtha překvapilo, že v tom lidé chtějí programovat.
Osobně samotný standardní Pascal je jazyk, ve kterém kromě matematických
funkcí a pár věcí toho moc nenapíšete. Lidé často vnímají pod slovem Pascal
to, co z něj udělali Borlandi, ale to už má se standardním Pascalem
společného dost málo.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác