v konzoli mi prestala fungovat klavesnice

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pátek Únor 1 11:32:11 CET 2002

Preji krasny den,
Udelal jsem asi chybu, ze jsem si na serveru spustil gnome, stalo se. Tam
jsem zjistil, ze nefunguje klavesnice, prestoze pred tim v konzoli
fungovala, tak jsem to teda mysi ukoncil a pak uz nefungovala ani v konzoli.
Pokud server zamknu, tak heslem z klavesnice odemknout jde (podle LED na
serveru).
Pokud je server odemknuty, tak na klavesnici se nerozsviti ani LED pro
numlock, capslock.
Nevedel by nekdo z vas, jak z toho ven? Chtel bych zjistit, co se prihodilo,
mam samozrejme moznost restartu stroje. Jde nejak shodit/nahodit ovladac
klavesnice, tak jako treba jde sitova karta?
Mam Redhat 6.1 na HP NetServer LH II.

V logu jsem nenasel nic podezreleho, mam pristup pres SSH.

Dekuji za pomoc a vas cas.

Michal Sobek