pomoc - trochu jiny pohled

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Pátek Únor 1 11:40:57 CET 2002

On Fri, Feb 01, 2002 at 10:09:10AM +0100, Jiri Horak wrote:
> Kdo se proste chce naucit Linux tak se ho nauci, kdo nechce,
> bude stale psat o rady,nebo zustane u woken.
> Jiri Horak

Nedávno jsem jednu starší paní učil zacházet s Windows a
Outlookem. Měl jsem osobní zájem na tom, aby se nějak naučila
mailovat. Když si mě týden nato telefonicky stěžovala, že jí
to nějak nefunguje, že tlačítka nejsou, kde bývala a tak,
přijel jsem a zjistil, že si to nedopatřením úplně rozházela,
odpovědi psala přímo do došlé zprávy (chodily jí pak zpátky)
a tak. Při práci byla značně nervózní (to jsem býval někdy s
Windows také). Pracovat s Muttem bych ji určitě naučil rychleji
a spolehlivěji.

Ještě pořád si myslíte, že Windows jsou vhodné pro laiky?

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz