pomoc - trochu jiny pohled

Stepan Cirkl cirkl na cc-ultd.cz
Pátek Únor 1 20:22:54 CET 2002

> a tak. Při práci byla značně nervózní (to jsem býval někdy s
> Windows také). Pracovat s Muttem bych ji určitě naučil rychleji
> a spolehlivěji.
>
> Ještě pořád si myslíte, že Windows jsou vhodné pro laiky?

mala poznamka. Problem nebyl v OS windows, ale v outlooku. Nespojujte OS
a aplikaci. Pod Win existuji i jine mailovaci systemy, hold ste mel
vybrat mailovaciho klienta lepe odpovidajciho uzivatelce a ne pouzit ten
defaultni.

P.S.: Jen Vam ukazuju jak je vsechno relativni. Osobne taky Outlook
nesnasim ale s Pagasus Mailem sem velmi spokojen a teke bych rek  ze je
Mutu blize.