Instalce RH 7.2 z VYPALCD

Bradman bradman na seznam.cz
Pátek Únor 1 11:41:59 CET 2002

>Zdar :o)
>
>Me se to podarilo bez problemu:
>
>FIC VA503A (Via MVP3), AMD K6-2 na 500, Voodoo3.
>Dokonce mi po instalaci ( i v prubehu instalace )slapala i USB mys
>Neolec Spitfire 4D.
>
>Taky se mi hned povedlo prekompilovat jadro s podporou vfat, coz se mi
>u Mandrake 8.0 (kernel 2.2.13) nepodarilo nikdy.
>A to s tucnakem teprve zacinam :o)
>
>Stranger
>
> Zdravim.
>   Mam problemy s instalaci RH7.2 z CD paleneho na VYPALCD. Za prve je
>vuvec problem dostat se ( jak v textovem

> [...]

Caues

tak u me tento problem nastal pri instalaci RH 7.2 na stary AST Bravo 100
MHz, 32 MB pameti a 1,3 GB diskoveho prostoru. Take, jak psal tady kolega
prede mnou, instalace padala pokazde na jinem miste, nekdy pri vytvareni
oddilu, jindy po vybirani jednotlivych balicku, a kdyz jsem to zkousel
napsled (asi po 5.) tak to spadlo pri vymene CD 1 za CD 2 . Pokazde vypsal
hromadu hlasek, a pak to nemilosrdne shutdownul. Je to nepochybne chybou
hardwaru (jak uz rikal kolega), domnivam se dokonce ze to souvisi s pameti.
Protoze, jak je videt, neni to chyba pouze u novych rychlych procesoru, nybrz
i u starych 100 MHz. Nutno podotknout, ze jakakoli starsi instalace RH (
<=7.1) probehla bez problemu.
(tak jsem to taky vyresil, ze jsem tam nakonec dal 7.0, protoze 7.1 byla
ponekud pomalejsi, nez by byla unosna hladina :-)

Zdravim

Bradman

"STOP buying GARBAGE , try LINUX !!!"