programovaci jazyk pro zacatecnika (Re: pomoc - trochu jiny pohled)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Únor 1 11:48:47 CET 2002

hroch na monoceros.physics.muni.cz (Filip Hroch) writes:

> Hledate snadny jazyk pro zacatecnika a vykony nastroj pro profika
> ktery a je jeste prehlednejsi nez Python.
>
> Hledejte fotrtran.

Doporucuji 4 z 5 konstrukteru raket :-)

Tomu 5 ta raketa spadla, protoze fortran ma nejak divne definovany
for a pri kompilaci ta chyba prosla. Ostatne myslim, ze je to
dostatecne znamy priklad.

Spis je otazka, jestli kompilovany nebo interpretovany jazyk.

Brno, Czech Republic