programovaci jazyk pro zacatecnika (Re: pomoc - trochu jiny pohled)

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pátek Únor 1 12:01:18 CET 2002

> Tomu 5 ta raketa spadla, protoze fortran ma nejak divne definovany for
> a pri kompilaci ta chyba prosla. Ostatne myslim, ze je to
> dostatecne znamy priklad.
>
> Spis je otazka, jestli kompilovany nebo interpretovany jazyk.

Cimz se dostavame zpet k tomu, jaky typ programu bude v tom jazyce psany :-)
Pro neco se vice hodi to, pro jine ono.
<noflame>
Systemove veci, aby byly co nejrychlejsi, v C, aplikace, pro prenositelnost,
v interpretovane objektove Jave
HW narocnost je jina vec, pet zalezi na tom, k cemu to bude slouzit. Pokud
produkt pisete pro vetsi firmu (rikejme tomu enterprise reseni), nebude mit
vetsich potizi s tim, aby zajistila dostatecne vykonny hw. Stare sunky se
hodi do srotu, minimalne proto, ze u stareho stroje nelze zarucit hw
spolehlivost...
</noflame>

Chaloupka
--