Routing eth0 <-> eth1 <-> gateway

Dobroslav Tyrkas webmaster na soukh.cz
Pátek Únor 1 11:39:23 CET 2002

Zdravím všechny nadšence a praktiky.
Prosím vás o radu.

Nevím jak nastavit routing table pro následující konfiguraci sítě :
Chci použít počítač jako filtr pro web stránky atd. pomocí squida proxy
(cache).
Mám tady hlavní server+router+webserver+DNS...... Z něho mám připojen
počítač na kterém chci nastavit routing mezi dvěmi síťovkami (sítěmi). Moje
IP je 192.168.1.232, brána je pro mne tedy 192.168.1.1. Takto je nastaven
eth0.
Eth1 chci použít pro další síť např. č.3 , oddělenou mým počítačem od sítě
1. Nastavil jsem ji jako bránu pro síť č.3, tj. její IP je 192.168.3.1 (Je
to správně?). No a teď mi jde o to, aby kompy ze sítě č.3 viděly na
192.168.1.1 a na Internet (brána do Internetu). Jak to mám nastavit v route
nebo v netcfg. Mám RedHat 7.0. Už sem to zkoušel všelijak a nevím si fakt
rady.
Dík moc za pomoc.

--------
|            | brána pro síť č.1                                  |
|   brána pro síť č.3
| DNS   |-192.168.1.1---------192.168.1.232-  |eth0  X
eth1|--192.168.3.1-----192.168.3.X

--------