OT: pomoc

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Únor 1 11:32:57 CET 2002

paolo.maldini na email.cz wrote:

> Nejprve bych chtel uvest, ze s Linuxem teprve zacinam a pokazde kdyz sem
> na neco v teto konferenci zeptal tak mi nekdo slusne odpovedel. Zadne
> urazky a podobne. Dnes uz asi chapu,ze nektere lidi unavuje odpovidat na
> ty same mozna trochu prihlouple otazky otazky, ale pro spoustu lidi muze
> byt vyreseni problemu pri instalaci hlavni duvod, proc u Linux zustat. A
> prece cim vic bude uzivatelu Linuxu, tim vic se budou vyrobci hardwaru
> snazit, aby jejich vyrobky byli Linux-kompatiblni. Ad anglictina: Mam
> malou stanici z anglictini, na filmy koukam v anglictine a v pohode
> [...]

Zdravim
Myslim, ze debata o konferencich pro zacatecniky tu (kdysi) probehla a
nakonec od toho vetsina ustoupila. nemelo by to smysl.

Jak jsem s Linuxem zacinal cca pred 2.5 roku a zpocatku jsem take dostaval
odpovedi typu RTFM apod. Jak vidite, neodradilo me to a prave tahle
konference me hodne naucila. Chce to vydrzet a denne studovat. Nejhorsi je
prvni pulrok, pak je to uz lepsi :-)

--
Michal Vymazal
Office Computer