Zpozdovani hodin

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pátek Únor 1 16:37:56 CET 2002

goofix wrote:

> Diky za reakce, ale v cem muze byt problem obecne? Pokud jedu pod wokny,
> tak k zadnemu zpozdovani nedochazi? Rad bych odstranil pricinu, nikoliv
> nasledek!

Nekde jsem nedavno zaslechl, ze mozna pricina muze byt takova, ze NB
zkousi setrit energii tim, ze snizi frekvenci procesoru. Jadro s tim ale
nepocita, takze nejen ze by hodiny jdou pomaleji, ale nekdy snad dokonce
i pozpatku. Zkuste na tom NB mit cely den spustene nejake vypocty (treba
seti na home) a uvidite jestli se to opet zpozdi. Ale mozna ze placam uplne
kraviny...

ML