Zpozdovani hodin

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Sobota Únor 2 14:05:45 CET 2002

Michal Ludvig wrote:

> Nekde jsem nedavno zaslechl, ze mozna pricina muze byt takova, ze NB
> zkousi setrit energii tim, ze snizi frekvenci procesoru. Jadro s tim ale
> nepocita, takze nejen ze by hodiny jdou pomaleji, ale nekdy snad dokonce
> i pozpatku. Zkuste na tom NB mit cely den spustene nejake vypocty (treba
> seti na home) a uvidite jestli se to opet zpozdi. Ale mozna ze placam uplne
> kraviny...

Tim nic neziskate. Notebooky zpomaluji procesor tehdy, kdyz usoudi, ze
uzivatel nic nedela, cili nehybe mysi nebo neklofe do klabosnice.
Ze na tom bezi nejaka aplikace je nezajima.
Ja mel za to, ze o tyhle problemy se mohl starat apmd?
IMHO je nejjednodussi si do crontabu dat volani pro nastaveni linux
hodin z obsahu CMOSky kazdych par minut a je?

	Majkl