Profi mount forever !!!

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Únor 1 20:11:30 CET 2002

> ad noexec:
>
> jak jsem se před nedávnem dočetl v této konferenci, 'noexec' je pro jádra
> řady 2.2. Pro řadu 2.4 ho nahraďte parametrem 'showexec', který u souborů,
> kterých to má smysl, nastaví 'x' bit. Je to třeba u .exe nebo .com, což se
dá
> využít ve spojení s wine nebo dosemu...

Ehm, smysl parametru noexec je ZABRANENI spusteni programu z dotycne
parcely.  Pokud showexec povoluje/zobrazuje execute tak je to spise opak
parametru noexec (mimochodem bez problemu funkcniho i na jadrech 2.4)
nikoliv jeho nahrada.
Zdenek Mazanec