Notebook pro Linux: jaky koupit, jaky nekoupit

Ales Rygl rygl na mybox.cz
Pátek Únor 1 20:36:46 CET 2002

        Hodne lidi tu u nas pouziva notebooky IBM,  ja konkretne IMB Thinpad T20.
Chodi na tom asi vsechno, IR, zvukovka, porty, grafika je S3 Savage MX. USB
jsem nezkousel, zadne USB zarizeni nemam, ale kolega ma na starsim
Thinkpadu bezproblemu USB klavesnici.
        Jo, Thinkapady maji nahore v krytu displeje takovou malou zarovicku, je to
blbost, ale potme se to hodi :-))))
        Jedine, co mi poradne nechodi, je hotswap vymena DVD mechaniky za Floppy,
notebook se musi nejdriv suspendnout. Faktem je, ze jsem tomu ale prilis
casu nevenoval.

Ales Rygl

Linux is like a wigwam:
no windows, no gates and apache inside